tiisdag


chacha bloggen! :)

idag är jag cp trött! :)
varit i köket hela dagen, skulle vara i metoden men INTE...
självklart fick man göra dagens idag igen.. (y)
aja gjorde den ihop med annie, stekt fisk med remouladsås.
& ja, det gick väl kalas förutom att vi brände 8 fiskar så dom blev SVARTA! :)
vilket rickard tyckte att vi va tvungna att ta hem dom och ge till våra föräldrar :o..
men ne, slutade vid halv 4 tiden.. och väl hemma va det sätta igång fotbadet!
seriöst dom där jävla cp skona man har gör ju pissss ont!!!!!!
JAG HATAR DOM! :)
okej förlåt jag är skit sur och allt sånt i dag, typ psm.. :( inte bra alls..
men finns ju vissa saker jag kan skylla på ..

ja, som sagt.. idioter finns det ta mig fan gott om vill jag lova! :)
tycker att ni kan gå och dö och ge fan i mittt liv och mina problem!

okej förlåt igen, ska vara glad nu! :)
för nu blir det seemlor! - muuums! :$

pussss ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0