onsdag!


chacha! :)

hahaha förlåt för inatt, jag är inte emo!
GAMLA BILDER!!!! :)

aja idag har tagit de ganska lungt eller ah, jag steg upp..
duschade och gjorde mig iordning åt frukost sen vid 5 tiden
åkte jag in till stan för att kolla på bio.

och kollade på shutter island!
och jag kan ju säga att den va sjukt bra faktiskt!
fattade ingenting förens i slutet så den va riktigt spännande! :D
och ja den handlar om ett mental sjukhus på en ö typ! :)
det kommer två poliser dit för att det är en av fångarna som rymt..
sen händer det en massa! :)
typ som att det blir storm och alla fångarna kommer ut typ!
aja vääääldigt värd att se enligt mig.



aja nu sitter jag och lägger upp lite bilder från 2008 på facebook.
fast funderar på att hämta något att dricka och gå och lägga mig snart.

så skriver godnatt nu :)
hare bäst, pussssss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0