ohlalalala jag älskar läxa..


chacha! :)
igenigenigenigen eller nått typ? :$$$
okej, jag gör fortfarande läxa eller ja, jag tryckte på nått
typ F4 eller vafan det va så den försvann :O
POFF, eller typ simsallabim :$ (a) så nu kan jag inte göra den mer!
miiihiii.. förlåt älsklings rickard och eva, men min dator är afterbliven! :(

fast den har inte stängts av en enda gång idag :oo helt sjuukt liksom.. :O
okej, fan va drygt detta är :( ..
dock underhåller en massa goodingar mig på msn :$ massa bra är ni! (L)

och min koompis jocke har oppereras så nu är han handikappad :O
haha :) sen ska han snart blir blond ocksåå! :) ännu bättre! :D



ja, vad tycker ni? :)
är jag proffs eller? kommer seriöst bli dunderfiiint! :)

ne nu ska jag försöka undvika skidorna på tv, seriöst dom går 24/7 :(
HATAR OS!!!!!! </3

pussss ..
/ den ni älskar mest!

Kommentarer
Postat av: Anonym

TUFFKILLEUNDERSTRÄCKBIFFSNABELAHOTMAIL.COM

2010-02-16 @ 22:35:08
URL: http://jooacimpeterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0