of course, nobody is perfect..


chacha bloggen igen!


just nu är jag riktigt sur/irriterad/arg/ledsen osv..
BLÄÄÄ på det rent ut sagt.. (y)
inte varit på bra humör alls ikväll.. VARFÖR?
.. jo för att det finns falska idioter här i världen..
vilka jag verkligen stör mig på.. visst jag är inte perfekt?
men jag ljuger inte & snackar skit om folk.. faktiskt!

speciellt ljuger jag inte för personer som man egentligen inte
behöver ljuga för om skit saker? utan som man verkligen kan
berätta sanningen för, för dom skulle ändå inte bry sig om hur den va?
men sen finns det ju dom som verkligen måste ljuga om allt och för alla!
varför vet jag inte alls, man tjänar ju inget på det iallafall.. det är ju
en sak som är säkert..

aja fick precis reda på en annan sak mitt upp i allt nu utan att jag gjort något..
och det va att jag är en IDIOT.. förlåt men det visste jag inte själv ens?
iallafall har jag inte gjort något mot någon eller något som skulle göra mig till en
idiot iallafall inte nu?
visst har jag varit en idiot ett antal gången under mitt liv men inte fan har jag
varit det under den senaste tiden...
låter väl sjukt jävla hej jag är störst bäst och vackrast + perfekt!
men nej.. haha det är jag verkligen inte..
snarare låååångt där ifrån ;)
men som sagt, INGEN IDIOT!!! och det säger jag fan med gott samvete! :)
och förhoppningsvis kan ett antal personer hålla med om det..
aja jag blir ju inte lite trött på sånt här.. (y) eller aah, trött på allt!
så jävla mkt som händer nu för tiden jue..
får höra det ena och det andra om personer man känt och verkligen inte
trott om dom.. men visst man kan ha fel om alla.
och just nu har jag haft VÄÄÄÄÄÄLDIGT STOOORA fel om vissa!
tyvärr måste jag nog tilllägga!
asså ah, jag fattar inte varför jag skriver detta här ens?
det är varken intressant eller så kul .. men det skiter jag i nu!
för hade lust att skriva av mig, och då jävlar gör jag det också!!

nu ska jag nog fortsätta spela cafe world & farmville.. <333
förlåt men när jag är på dåligt humör då funkar det ganska bra att komma
på andra tankar..
är ju föresten i lvl 45 i farmville :O .. gaaaalet bra! ;)
okej förlåt jag är nog lite tönt..
men hellre det än en liten fjortis (y) tihii..
- för finns det något värre än fjortisar? ^o) .. svar: NEJ! heheh ^^

något som är ganska sjukt är alla små 96or & till och med 97or som tror dom är 16-18år..
liksom "suuck" .. ni är eeh.. 12-13år?!
tagga ner lite liksom.. det är pinsamt hur ni beter er.. ;)
liksom min lillebror är förfan lika gammal som ni?!! hahaha!

aja nu ska jag sluta skriva innan jag skriver något onödigt ioch med att jag inte är på
såååå hiiimla suuper bra humöör! hehehe'

sååå godnatttt med er bitches!
ha det bääst så hörs vi väl imorgon??!
pusssss :*






Kommentarer
Postat av: Anonym

men!? :(:(

jag e på din sida emilia! alla lägen !<3

2010-02-19 @ 12:07:33
URL: http://jooacimpeterssson.blogg.se/
Postat av: EMIIILIA!

taack joacim du är bäst! <3

2010-02-19 @ 21:54:10
Postat av: Anonym

du klarar ju allt , du är ju emilia! :)<3

2010-02-19 @ 23:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0