mums.


chacha bloggen!
oj typ inte skrivit idag alls tror jag? :o
men iallafall, somnade inte förens sent i nattt.. ehehe så sov
ganska väldigt länge, ändå så satte jag klockan på hmm 12?
men inte vaknade man av de alarmet utan vid 2 tiden istället av att
hela familjen kom hem och hade varit i stan och shoppat.. utan migg :S

TACK som fan!

aja jag överlever, finns ju internet så stackars mammas kort nu! :$$ mihiii.. (a)
ne men de är lungt, de borde vänja sig.
tycker jag iallafall! höhö ^^

aja skit samma. ska inte låta sån nu.. för ah .. eheh..
idag har jag varit ute och åkt lite pulka typ, ganska kul!
har även bokat biobiljetter till onsdag. (y) kalas.
sen har man ätit trerätters middag hemma, okejdå, gör det ioförsig varje dag nästan?
hahahh, gott som fan!
äsch vet inte vad jag ska skriva mer?
ska väl lägga mig framför brasan i soffan nu och kolla på tv, och dricka lite iskall coola?
ja det låter som något kalas bra, chips med dip blir det fan också! :D

ha det bääst bitches!
pusssss :* ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0