kiss tråkigt!

har tråkigt. =)

Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - jaa
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - kanske de..
har du varit kär i någon? - YES..
är du kär just nu? - vet inte? :S

Tio frågor om dig själv
fullständigt namn? - emilia wernered
när fyller du år? - 25 juni! :)
några piercingar? - nepp.
vad har du på dig just nu? - myyskläder! (a)
vilken årstid är bäst? - sommar lätt!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - vakna typ 2? cp varmt ute och en snygging brevid mig! ;)
vad tycker du mest om hos dig själv? - min personlighet? :O
vad är du bra på? - skratta!
vem älskar du mest på denna jorden? - mamma&pappa?
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - bådaa?! :D

10 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - min inre röst? hahaha... xD ingen.
vem är den roligaste av dina vänner? -  ööh ingen? :S


vem är snyggast av dina vänner? - har bara fula vänner?
vem är mest partyprisse? - mamma


vem är den du helst har filmkväll med? - :$ heemligt!
vem av dina vänner är mest "evil"? - HITLER? :D
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - haha ingen? :P



10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - hm, vet inte riktigt längre.
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - nja.. men jo?
vem är farligast i din familj? - min döda kanin.. :S
vem ser roligast ut i din familj? - haha min bror?
vem är coolast? - jaG :$$$
har ni något husdjur? - nej :(
vem har du mest gemensamt med? - ingen typ?
vem står för underhållningen? - jag ;D
vem sover du oftast med? - min mobil.
roligaste kvällen med familjemedlem? - oj :O ?

10 frågor om idag

vad har du gjort? - skolan sen mc donalds med sandra :D
har du varit glad idag? - ja :)
har du varit ledsen idag? - nej :)
har du gjort något bra idag? - ja, hälsat på hitler.
vad ska du göra nu? - äta pannacotta <3
har du gjort något dåligt idag? - ja, mobbat hitler.
vad har du ätit idag? - kebab, mcdonalds,
har du duschat idag? - jaaa (a)
är du trött nu? - nej :(
vad händer imorgon? - skola, = köööööket! <3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0