godkväll hottties! ;)


okej, idag har jag varit ledig, vilket har varit underbart!
om man då räknar bort att jag suttit med läxa mellan
halv 12 och halv 4! (y) - cp tråkigt!
seriiöst, ska man vara ledig ska man väl förfan få vara det eller? :S
aja nöjd över att jag fick sova till 11 :) himla skönt.

ikväll skulle vi äta äckliga biffar med potatis så jag gjorde egna
pannkakor, första gången i mitt liv jag gjorde det! :D
och ja, dom blev KALAS goda för fan! :$$ tihiii.. (y)
och ja, tvn får man ju inte heller ha pga OS..
och inte nog med det så är ju inte andra avenyn pga av det heller..
gå och döö OS säger jag bara! :'( ..

men men, nu ska jag duscha sen ska jag sooova för börjar redan vid 8 imorgon!
typ hej kom och hjälp mig att dö?!

dock börjar man vid 11 på fredag! <3333

aja, godnattt & ha det bäst!
pussss :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0