fyller ååår idag! (y)


chacha bloggggen!
idag äre min dag lixom, 17år! :D

höhöhöhöh... NOOOT! ;) men det kunde ju varit så eller?
ändrade på facebook från 25juni till 19februari..
och viiips så fick man massvis med sms och kommentarer ..
typ gratttis :D & sen dom andra då.. du fyller väl inte år? :S eller?
haha nästan mina vänner gick på det, iallafall dom som inte känner mig tillräckligt väl.
haha förlåt! men jag tyckte ddet va lite kul.. märks ju vilka som känner mig eller inte! (y)

aja skolan idag, började vid 11 med idrott.. badminton (y)
och efter lovet blir det lokomotion eller vafan det heter? i 3 veckor.. jippiie (y)
sola varje gång eller? ..
seriöst fyfan va det va längesen.. typ 1,5 årsen jag solade solarium :o
aja efter idrotten blev det svenska och sen datakunskap..

sen blev det lövbiff med klyftpotatis! <3333
muuums säger jag bara.

nu ska jag kolla på solsidan, eller ah fortsätta kolla på det ..
+ att det är hockey och sverige leder typ. (y)

nu pallar jag inte skriva mer.
pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0