fint väder.. :D


eller inte, typ massssa snöö ute! :(

men iallafall inte skrivit typ alls men ändå! :)
va sjuk i tisdags :o inte det minsta kul & är typ inte helt fisk nu heller..
men i tisdags låg jag typ bara hemma och åt glass och kollade på g-force!
ganska sköönt faktiskt! :D

och idag så har jag sovit hela dagen för mitt internet funkade inte förens nu
sent ikväll :S helt jävla BLÄÄÄ på det, så min MAT-läxa blev inte gjord!
hoppas rickard inte blir butter! :D
även min engelska läxa kommer bli åt helvete :( inte så bra på att översätta
jue, och nu pallar jag inte översätta allt i google translate precis.. :)
ann får bli glad ändå! haha :)

men men, ska väl gå och duscha nu tror jag! :)
har fan sovmorgon till halv 11 imorgon! helt suuuper! :)
dock får man väl ta bussen antingen halv 10 eller tio i 10 :/ lite segt typ.
om jag inte är sjuk imorgon också (a)..

ne nu ska jag inte skriva mer tyype! :D
hare bäst&godnatttt bitches!


/ Den Bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0