**

chacha bloggen!

okej, det va inte igår, jag vet!
men ah, har inte haft tid, eller ah snarare sagt glömmt bort bloggen lite (a)
men vafan, nu skriveer jag jue! :D
okej, idag så har jag varit i skoooolan! (y)
ganska så typ sjuuuuuuukt meningslöst..
tog bussen vid 8 :S jag vet helt sjukt?! och sen hade jag bild till halv 11.
efter det va det ingen engelska så ah hade 1,5 timmes rast typ.. (y) kul..
så gick ner och åt på östersjöskolan! sjömansbiffff!
efter det blev det datakunskap i en timme och efter det slutade vi vid 10 i 1.
' somsagt sjuuuukt meningslös dag..
men efter skolan blev det aspöfärjan och som ni fattar ut till aspö dåja..
väl där ute va det ccccp mkt snö, jag skojar inte?! :O det va till midjan på mig! :O
haha ganska kul enligt mig, men det va = en sjukt BLÖÖÖT emilia! ;)
sen blev det aspö färjan hem och väl hemma blev det äta!
och kolla på gossip girl, och nuu eh, ja nu sitter jag hör och lyssnar på
the baseballs, HAHAH! puss på det för fan! ;) (y)

senare blir det väl glass i stora lass (a), lever på de nu för tiden!
sen blir det väl tvn! :) & lite godis också för den delen.. muuums!

& imorgon?
jadu, sjuuukt mkt mer meningslös dag! (yyyyy)
börjar vid 11, med idrott? efter det så blir det lunch sen datakunskap..
på törnströmska för den delen? lite myysko men okej, sen slutar vi! :)
gillar det starkt, dock känns de inte som någon mening att gå dit..
får väl se hur det blir imorgon.. :)
men nnu ska jag lyssna vidare på min musik haha! ;D

pusssss & hadet bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0