*


chacha sötnosar! :)
hur är läget med er?! :) - kalas hoppas jag på!
mitt läge är bara bra, cp pigg dock. inte så kul vid denna tiden jue..
borde ju sova men inte, vaknade ju vid jätte sen i dag, typ 5! (y)
sen låg man ju kvar i sängen och mös till typ vet inte va klockan va faktiskt! :)
okej, ganska meningslös dag då vill säga faktiskt! menmen.. så kan de va ibland!
kollade på melodifestivalen ikväll iallafall, OKEJ?! det sög verkligen?!
jo tjena lixom, salem? hur kunde han gå vidare.. ? ingen som vet.. (y)
men skit samma, ingen va bra iallafall.. hoppas på bättre nästa helg.

okej har typ cp ont i magen nu igen, seriiöst! det är inte alls skönt :(
massa blää på det nu! (n)
och ja, det är söndag i morgon och jag har ingen aning vad som händer faktiskt..
förhoppningsvis inte sova bort hela dagen iallafall..
en annan del av köping är väl imorgon har jag för mig?! :D
- i såfall blir det de helt klart! (y) tobbe är ju så jävla sköön!

ne fyfan nu vet jag inte va jag ska skriva asså :)
så hare bäst och sov sött och allt sånt där skit! :)
pusssss&godnatttt!

/ Den Bästa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

seriösa klubben , eller hur emilia :)

2010-02-07 @ 18:44:03
URL: http://jooacimpeterssson.blogg.se/
Postat av: EMIIILIA!

haha vadå, jag är seriös? :O eller va menar du? :(

2010-02-07 @ 19:32:09
Postat av: Anonym

jode, du är alltid seriös :) <3

2010-02-07 @ 22:09:12
URL: http://jooacimpeterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0