eliiiiiit 1337!


chacha bloggen & alla snyggga läsare!

mihhiiii :$ .. sitter här och pratar med sandra pee & joacim ninja turtles <33333
dom är helt grymma asså, mina småååå älskliiingar!?
eller ah, älsklingar och älsklingar .. mina små jäävular kanske?! :D
aja vi ska till grekland - spanien - göteborg i sommar.. vi ska supa, tatuera oss åka balder :o
ja massa mer men det är ni för töntiga för att veta :O MOHAHAHAHAHAHAHAH!!! ^^
sandra är ledsen för hennes kille mobbar henne, :o  hör han ända hit..
så jag säger bara :  STACKARS DIG SANDRA! :'( jag lider med dig..

ni vet säkert inte vilka joacim ninja turtles är så lite info:
joacim är en kille på 17år som är en liten obiffig kille i sina bästa år.
han är snäll men lägger ner allt för mkt tid på att klaga på hur hans
håår ser ut..
liksom hallå, det ska ju ändå bli blont snart ju?
aja han är fjortis så det säger vääl allt om vf det är så! :)
liksom nu sitter han och klagar på att hans hååår är LOCKIGT?!
OMG lixom vääärlden kommer gå under! :O:O:O
hahaha, nej det gör den inte joacim :) du kan va lugn!
vii gillar dig ändå! :)
pussss


aja nu försvann sandra :O:O:O
viiiilken svikare hon är :'( krossade mitt hjärta..

sååå RIP..

pusss :*

Kommentarer
Postat av: eliit :D

ahahhah :P mitt hår är tufft ;D och jag är biffig som fan! ;D gillar dig med då emilia!:D<3

2010-02-24 @ 00:54:21
URL: http://jooacimpeterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0