DDDÖÖ OS!


okej förlåt men jag tycker vi kan ta bort OS!

seriöst jag HATAR DET!
alla bra program som går på tv försvinner..
PGA .. OS!! liksom herregud? så bra är inte ens OS så man måste
ta bort t.ex andra avenyn? :o liiksom vad ska vi som kollar på det göra
och verkligen inte bryr oss ett skit om någon vitklädd gubbe kör ifrån
någon rödklädd gubbe med ett givär på ryggen?!
eller vad det nu är dom håller på med..
okej jag blir ju tvingad att kolla på det typ hheeela tiden för tvn är ju paxad
av OS älskarna i min familj.. inte alls kul (y)
aja massa HAT mot OS va väl det jag ville säga..
pallar inte skriva mer för är ju inte så seriöst?! höhöh...

pussss på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0