<3


chacha bloggen!

okej, idag är det alla hjärtans dag!?
och den dagen är sjuuuukt meningslös enligt mig! :)
oj va negativ jag va nu, men så är det! (y)

men idag sov jag fram till 2, sen blev jag TVINGAD att
stiga upp, seriöst vaknade med att få värsta mördarblicken! :(
haha, men så kan det va, :)
haft världens huvudverk idag, och fryyyysit som fan! (n)

såå varit soffan hela dagen med världens största skål med godis breve!
+ gossip girl! <3333
kan det bli bättre? svar NEJ! - iallafall om man tar bort de med huvudverken.

aja nu pallar jag inte skriva mer, för nu blire mat! :)
oxfilé med hackebacks potatis! :)
och pannacotta till efterrätt!
UUUNDERBART! (L)

och snartt är de i en annan del av köping också tror jag?! :D

pusss ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0