tjugo minusgrader


shiiit va jag älskar väädret ute asså, inte klokt asså!
speciellt när håret började frysa när jag gick utanför dörren bara för
att det inte hade hunnit torka än! (y)
underbart är ordet!! ♥
ännu underbarare är när folk går förbi utanför huset och man verkligen
seeer hur dom fryser, och själv sitter man framför en brasa hemma i
endast en t-shirt! (a) eheheh..

neeeeeeeeeeeee nu ska jag inte vara elak eller så, de är synd om dom
så barnen och vad det nu är som går förbiii..

blablabla.. just nu sitter jag och äter frukost, en jävligt god blandning :)
clementiner, pärondryck och chips! (y) inte den godaste blandningen nee..
och nu pallar jag inte skriva mer heller, så puss på stjärten! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0