rätt illa är att man inte får vara sig själv längre..


men så är livet tydligen :)

man måste tydligen va och bo på ett visst ställe för att man ska bli
accepterad av folk!
man ska inte bo på landet, (jämjö, fågelmara tex.)
för då är man typ sämre än alla andra, pratar fult, luktar illa osv.. :)

1. jag tycker ärligt talat inte att jag är sämre än någon för att jag kommer
från jämjö? eller har jag fel isåfall kan ni gärna höra av er till mig :)?

2. prata fult? kan tyvärr inte hjälpa hur jag pratar för jag föddes till detta,
och jag pratar inte ens bonnigt? vilket är de sjuka för då har ni aldrig
hört hur en bonne pratar! :)

3. luktar illa? oj, jag duschar varje dag och har parfymer för flera hundra?
men visst isåfall är det den som stinker :)

så den som har uttalat sig om detta kan ta åt sig, och ta och hålla käften :)

för jag har saker att säga om dig om de skulle vara så, och kom tillbaka när
du har något som stämmer istället!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0