min torsdag.


har varit ganska så okej, förutom att jag fortfarande varit en aning
halv sjuk typ med feber och sån skit.
dock va jag på barnenslekland med mina kusiner hela dagen! :)
sen efter de blev det att åka och handla lite olika, köpte färsk hummer
som man åt kväll, helt okej! ;)
eheh.. och nu ligger jag och funderar på vad jag ska ha på mig imorgon?
asså ah, jag hatar typ klänningar och sånt, de är typ inte min stil..
så funderar på något enkelt istället..
såsåhär ser mina klädplaner ut hittils! palla klä upp sig, inte kläderna man
glor på ändå ;)

Kommentarer
Postat av: petter..........

dr mugg bralls! :D

2010-12-31 @ 14:27:05
Postat av: emilia

du är bara avundsjuk på att du inte får ha såna :(

2011-01-02 @ 02:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0