banta?


jag vill gå ner 5kg, för att jag tycker att jag är aningen överviktig..
jag är: 165cm och väger(vägde mig förra veckan) 55kg - de kanske inte är överviktig men enligt mig är det de..
(jag är det, INTE alla ni andra som väger mer osv.)

och att banta är något som alla verkligen ska lägga sig i när man säger något om..

* antingen ska dom säga något i stil med: moget, du vill bara ha en jävla
massa uppmärksamhet.. jag väger lixom mer och blablabla..

* eller ska dom få en till att inte göra det och säger: du är redan smal och blablabla..

1. jag vill inte banta för andras skull, utan för min egen?
2. nej vill inte ha uppmärksamhet, för så hade jag hellre gått runt och sagt
guuuuuud va tjock jag är kolla på mig och blablabla...
3. jag bryr mig om min egen vikt, inte om eran. ni är perfekta som ni är
jag har bara bestämt mig för hur jag vill ha min kroopp..

just nu äter jag precis som vanligt + mina chili burns.. och ´går ner då, vilket jag är
nöjd med, dock är det några kg sen tar de stopp?
träna är jag dock förlat för (a). men borde verkligen då!! :O


så från och med nu skiter jag i vad alla tycker jag vill gå ner iallafall till 52-53 kg?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0