Allting kommer och går men ingenting består



Vissa regler jag aldrig lyder jag är less på attityder
Allting kommer och går men ingenting består
Hela skiten ger sår jag fäller en tår

Jag fäller en tår efter alla dessa år
Som tiden går ni vet alla hur jag mår
Allihop från samma stall alla hopplösa fall
Det gäller att vara kall ta kritik och stå pall
Annars knall och fall ni brinner ned som en marschall..
(jag älskar petterslåtar)



hur kan man sakna någon som man hatar så att det gör ont?
jag förstår verkligen inte de...
vet inte hur många gånger jag bett en person dra åt helvete och sagt ena
saken efter den andra, men innerst inne bara velat börja gråta i dens famn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0