7 december.


godkväll alla söta & fula! :) tisdag idag vilket har inneburit
en uppsats inlämning om andra världskriget och ett idrotts-prov! (y)
de första min lärare sa när jag lämnade in uppsatsen va typ:
detta skulle du ju inte skriva om :S..
fick typ panik tills jag insåg att han hade läst första meningen och trott
den handlade om första världskriget..
idrottsprovet gick nog åt helvete :)

efter skolan blev det till lyckeby och köpa en kycklingsallad på pastabaren!
gosh den är sååå jävla god! (a)
och pizza hatar jag och de va vad mamma erbjöd idag så. SALLAD ♥

haha aja, nu blir det film. bröderna karlsson, dock såg jag den på bio i sommras
men skit samma. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0