2 december.


ännu lite närmare jul! (a) åååh jag bara läängtar tills
julafton. och de bästa är att de bara är 2 veckor kvar i skolan! (a)
bästa är att de typ bara är 5-6 riktiga dagar kvar i skolan :D
resten är julbord onsdag-torsdag och sen ganska oseriöst i köket dom
andra dagarna och även julmarknaden :)
så grymt skönt, om jag inte haft den där historia uppsatsen bara... ehehe.
snacka om att den förstör stämningen asså..

aja, min dag har varit riktigt bra :), varit i köket hela dagen, började göra
fiskpaté sen så blev det chokladkola.
asså chokladkolan blev såå jävla god så ja :) jag mådde skit illa efter jag
hade ätit alla missbildade bitar som blev över iallafall :O
och nu orkar jag inte skriva mer :) pusshejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0