1 vecka kvar till julafton.


nanananana... insåg det typ nu (a) aningen efter..  (y)
ser typ fram emot julafton sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
himla mycket typ, verkar som jag får en iphone4 iallafall! (y)
eller ja, det verkar så på mamma iallafall som inte kan vara tyst, sen blir det nog
inte så mycket mer vad jag vet, för har inte önskat mig ett skit denna julen? :O
mer än en ny mobil! eheheh..
har helt enkelt inte orkat bry mig, fick ju 3tusen av mormor och morfar när jag skulle
köpa svante så det va typ min julklapp :)
himla gulligt av dom.

och blablabla.. nu vet jag inte ens va jag ska skriva mer än att jag hoppas att tomten
är riktigt snäll iår :D puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0