varför..


lyssnar jag så jävla mycket på andra!?
säger någon till mig att den personen är inte bra för dig,
det finns bättre jag/vi lovar..
klart som fan man tror dom då? dock är de ett stort misstag
att lyssna på andra!

ett riktigt STORT misstag!
jag vill och kommer nog aldrig göra om det fler gånger!
för jag inser att dom inte alltid har rätt om personer jag träffar!

har förlorat så många bra människor pågrund av andras åsiker..
och nu är jag sjukt trött på det!
jag är jag, låt mig vara sjuk i huvudet, låt mig utnytjas..
men snälla låt mig få lära känna & skapa mig en egen uppfattning
om personerna jag träffar innan ni berättar vad ni tycker.
när ni kommer och säger alla FEL så blir det bara dom man
märker av när man är med personen..
jag har verkligen insett detta nu, har legat och tänkt på hur sjukt
det verkligen är. att man kan påverkas så lätt av va ens
vänner säger till en..
visst fan vill dom en väl, men ibland alldeles för väl..

ibland skulle det vara väldigt skönt om andra bara inte la sig i vissa
saker.. som när man gillar någon t.ex?
alltid när man berättar att man tycker om någon så kommenterar alltid
folk det bara, vill bara säga att:

"han är inte bra för dig emilia"
"du kan fåå så mycket bättre än honom"
"han kommer bara utnytja dig"
"han kan inte hålla sig till en, de har jag hört"
"den&den har sagt att han gjort de&de"
"han skriver garanterat så till alla"
"jag har hört att han bara är ute efter sex"
"förlåt, men du är nog bara en i mängden"
"du ska veta hur många han har haft sex med"
"jaha han, HAHAHA.. jo han har man hört en del om"
"okej, så har han har skrivit till dom flesta jag känner"

detta är en del av vad jag fått höra den senaste tiden!
inte konstigt att jag inte vågar lita på en enda kille nu för tiden.. (y)
& att jag inte vågar börja tycka om någon på riktigt utan att bli sårad.

INTE konstigt att allt har blivit som de blitt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0