skolan om 1 vecka.


fick typ ångerst precis!!! :O
det är juförfan torsdag och nästa torsdag så ska man vara i
skolan klockan 08.45 i aula a!?
seriöst neee.. jag vill inte det! :(
typ 300dagar tills nästa sommarlov då?
typ hej kom och hjälp mig och döööö ehehe.. (y)
ska sova så mycket jag bara kan nästa vecka..
förutom tisdagen eller onsdagen då jag och jocke ska kolla hur
dom nya 1orna har det nere på östersjö! ;D hahaha.
man gör ju liksom inte ett skit i typ 2-3veckor i början av 1an?
typ leker lekar och massa lära känna varandra skit! :O
aja dom ska få lära känna mig och jocke också bara för att vi är sååååå
jjäävla snälla :D tihiii..
aja fan va jag babblar en massa skit nu :D
hejdå.. pussss

Kommentarer
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

hahahah, mysigt, hälsa på mig :D

2010-08-13 @ 00:42:00
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0