miss england..



satt ju som sagt och kollade igenom datorn på gamla bilder från jändel..
och kollade igenom alla från när man va i england med riktigt
underbara personer.. (med vissa undantag också).
men seriöst hade jag verkligen sjukt kul där, och de är verkligen något
jag skulle göra om!
lätttt värt dom 5900kr eller vad de nu kostade att åka dit? :)
ne men jag saknar verkligen vissa av dom som man va där med också
& även några till som gick i 9an då på jändel. :O

har lixom inte träffat några som jag gick med i 9an på ett HELT ÅR?
har inte träffat 1/4 av dom som gick i min klass ens? :S (y)
OCH VISSA HAR INTE ENS LÄNGRE FÖRSTÅND TILL ATT HÄLSA NÄR MAN
MÖÖTER DOM, BLIVIT LITE "FINA" I KANTEN? ;D

ganska sjukt i och med att man gick tsm med vissa i 3år och vissa i 6-9år.
men men, vissa vill ju bara tro att dom är bättre än alla andra! :)
och jag ska låta er få tro det ett tag till iallafall! :) ehehe.

aja skulle varit jävligt kul om alla dom trevliga/roliga människorna man
gick ihop med kunde hitta på något, typ som grill fest eller nått! (y)
dock tror jag att alla är allt för dryga för det tyvärr ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0