min kväll.


eheh.. ja.
ganska meningslös dag om jag får säga det själv!
men ganska skönt och ta det lungt också för seriöst snart
börjar skolan och då kommer jag typ gå och hänga mig eller
dö av trötthet?
så får passa på att njuta av livet fram tills dess nu då.. :O
så ja, ikväll har jag bakat en choklad mouss tårta (y) muums!
och sen har jag kollat på allsång på skansen.
hoppades att mina filmer skulle kommit idag men får väl vänta tills
imorgon istället.. :(

dock är hela min morgon dag uppbokad!
tummen upp för det! :D (y)
ja min onsdag kommer väl se ut något i denna stilen:
' sommarlovsmorgon vid 9tiden.
' göra sig iordning, duscha osv.
' in till stan vid 1 tiden och träffa medina! :D
' kräftskiva vid halv 6!

kommer nog bli en helt okej dag, iochmed att jag gillar både
medina och kräftor! ;)

men nu ska jag typ lyyssna på musik och bara vara allmänt bäst!
pussssssssen :$ ♥


bjuder på en GRRYMT gammal bild, sen när jag gick i början av 8an? :$$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0