LÖRDAG.


och jag säger typ godmorgon! ehehe.
dock är de typ godeftermiddag eller nått i den stilen! :)
men skit samma! nu sitter jag och lyssnar på muusik & kollar igenom
lite bilder i datorn.
& tar bort alla dåååliga låtar från min spotify lista (y)
insett hur jobbigt de är när man ligger och lyssnar på musik och så måste
man gå och byta hela tiden för att vissa är dåliga! :O:O
typ dagen största problem faktiskt!
haha nja, men nu ska jag typ gå & duscha för sen kommer de en
massa småttingar hit! :O
gosh ska vara här hela natten tills imorgon kvälllll :(
aja, pussss på er.

Kommentarer
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

Anmäl dig till veckans blogg :) om du vinner så blir du veckans blogg nästa vecka och jag länkar dig hela den veckan :)

2010-08-07 @ 15:04:30
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0