i gonna be someone new..


har ju börjat med tabletterna idag och ja de är nog dom
äckligaste och största tabletterna jag har svalt! :)
så hoppas fan de är värt de nu iochmed att man ska svälja hela
4 st om dagen! :O
och jag är sämst när de gäller att svälja tabletter.. ?
har lixom problem med att svälja mina mini tabletter ?! :P
som är lika stora som ett O på tangentbordet? :P och dessa tabletterna är
lika stora som eh, jag vet inte :O
ehehe okej ska ju inte överdriva dom men dom är ganska så stora.

sen har jag bestämt mig för att börja träna?
okej, de har jag sagt sen typ 4 månader tillbaka men ska typ börja
röra på mig lite granna iallafall (a).
kanske inte nu, men sen? :O
asså ja ni fattar, om typ ett år om jag känner mig rätt.
men de är ju tanken som räknas? (a) :P
aja nu blire iallafall mat, och de luktar som tacos?! (y)
pussssss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0