gosh, har tråkigt!

133 fjantiga-frågor.

-
Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? YES!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? hm, nee..
Hur många ha du varit kär i? 3 stycken.
Är du kär just nu? innerst inne är jag nog de..

- Tio frågor om dig själv
Namn? Emilia wernered
När fyller du år? 25 juni
Några piercingar? neej,
Vad har du på dig just nu? björnborg & en t-shirt
Vilken årstid är bäst? sommaren!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? vakna i nått varmt land med en snyggging!
Vad tycker du mest om hos dig själv? att jag vågar va mig själv.
Vad är du bra på? vara ärlig & kyssas! ;D
vem älskar du mest på denna jorden? några stycken.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? tsm, om den(han) är snygg!

- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? :O ?
Vem är den roligaste av dina vänner? alla mina är roliga? :O
Vem är snyggast av dina vänner? alla? har bara snygga vänner!
Vem är mest partyprisse? hm, vet inte riktigt?
Vem är den du helst har filmkväll med? allihopa!

- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? alla.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? jadå.
Vem är farligast i din familj? jag, såklart?
Vem ser roligast ut i din familj? alla utom jag.
Vem är coolast? jag, jag & jag?
Har ni något husdjur? NEJ! :(
Mest gemensamt med? ingen.
Vem sköter Underhållningen? jag eller min bror.
Sover du oftast med? mina goosedjur &mobilen.
Roligaste kvällen med familjen? har många såna.

10 frågor om idag
Vad har du gjort? sovit, kollat på film och ätit?
Vad ska du göra nu? lyssna på musik.
Har du gjort något dåligt idag? nej aldrig (a)
Vad har du ätit idag? mat + popkorn.
Har du duschat idag? ja.
är du trött nu? nej :( pigg som fan
Vad händer i morgon? ingen aning?
Går du i skolan? nej! men typ om 17dagar? :S
Har du varit i skolan idag? nej som sagt....

- ANNAT
Hur mår du just nu? bra fast sitter jävligt obekvämt :O
Har du piercat dig? nej!
Är du hungrig nu? nej.
Vad är klockan nu just nu? 00.29
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? google, fb, bloggen.

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? dolt nummer
Vem ringde du senast? mamma.
Vem sms:a till dig senast? annie
Vem sms:a du till senast? annie

-FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? 5 minuter sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? 5 minuter sen?

- ÖVRIGT
Gillar du punk? hm nja..
Har du sminkat dig idag? neppp..

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? ne, jävla reklam just nu :S
Vilket är ditt favoritband/artist? oj, vet inte riktigt :O
Vad gillar du för musik? de mesta, bara jag kan sjunga med!:D

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? ehh? JA!
Har du fler än 3 jeans? eheh, ja!
Har du fler än 5 tröjor? eh, ännu mer ja!

- SMINK OCH HÅR
Använder du wax? neepp
Använder du hårspray? OFC!
Använder du deodorant? JA?
Använder du parfym? ja, måste lukta gott!

KÄRLEK
Är du kär just nu? ja, men vill nog bara inte erkänna de..
Har du kysst någon idag? nej inte direkt.
Har du ett förhållande? ne....
Är du romantisk? eh, OM jag är!
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? kanske de (a)
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande.. men inte med vem som..
Har du varit tillsammans med två samtidigt? ne ;D
Vem sov du senast bredvid? .........
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? ******
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? nej.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? vet inte riktigt? xD
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? NEJ han är kille!?
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? ja, när jag är 100år?
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? stil vet jag inte riktigt, snygg ska han va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0