gosh då.


ändrade planer inför imorgon förmodligen :O
gosh så jobbigt det ska bli ibland, men vafan det blir toppen
iallafall :D, fest med jocke och medina sen sailet hela kvällen.
ganska toppppen och sen blir det sailet på lördag med bästa annie!
toppen det också! :D,  dock inte bestämt när på daggen det blir
men de är sånt man märker.
blir iallafall in till stan runt 4 tiden imorgon! (y)
sen får man helt enkelt se hur det blir sen, och nu ska jag komma på
vad jag ska ha på mig?
ehehehehe....
kjol?
skjorts?
jeans?

tights?
okej i tröjväg går det kalas men sen vad man ska ha på benen får man
juu se dåva.
bara man inte fryser ihjäl typ :)
aja nu ska jag göra nått helt annat än att sitta här.
pussssen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0