gårdagens fråga från medina..


JAG:
hemorrojd också!
MEDINA:
VAD ÄR EN HEMORROJD?
JAG:
eh, det är en sak som sitter i äpplen där vid äppelskrutten.
MEDINA:
NEJ! NU DRIVER DU MED MIG!
JAG:
vadå, nee? varför skulle jag, de sitter i äpplen, fråga kerstin.
MEDINA:
NE, de vågar jag inte.

hemma hos mig senare på kvällen..
bad vi medina fråga min mamma va en hemorrojd va..

MEDINA:
Lotta, emilia sa att du va en hemorrojd mamma?
MAMMA:
HAAAHAHAHA, vad sa du att hon sa?
MEDINA:
JA, hon sa att du va en hemorrojd, vad är det förnågot?
MEDINA IGEN:
sitter det i äpplen där vi äppelskrutten?
MAMMA JAG & ANNIE:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!

kan ju säga att jag och annie låg ner på golvet och seriöst
doog av skratt!
förlåt men jag har nog aldrig skrattat så mycket förr!

Kommentarer
Postat av: annie

hahahahha bäst va de! <3

2010-08-28 @ 20:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0