fan va nyttig jag är!


skulle ju sluta äta skit mat & sånt med en massa socker i?
och vad gör jag nu?
jo sitter och dricker coca cola, jävligt smart emilia. (y)
riktigt duktigt asså.. fast NEJ!  :)
men de är gotttt, såvafan, idag är det väl okej? (a)
och imorgon? :P
hahaha.. okej jag är störd.
jag kommer leva på tabletterna och cocacola!
för mat behöver jag inte, för är inte de minsta hungrig när jag
äter dom! :O galetbra.
så lite träning + tabletterna + cocacola = woolllah! en smal emilia! :D
galet bra ideé får dock se om jag överlever de! ;)
men men, hade faktiskt tänkt att gå och lägga mig redan nu..
ska ju upp vid lite efter 9 imorgon.
sen ska jag ju orka med att åka till stan och de, för de är verkligen
jobbbigt och sådåva (a) ;)
så godnatttt & sovsöttt.
pusssssen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0