:)


hallå bloggen! :D
har ju varit kalas duktig idag igen och varit ute och sprungit
med hunden. så jävla nöjd.
eheheheh.. okej jag överdriver typ lite men ändå (a).
jag mår illa dock.. :( man ska INTE springa 5 minuter efter att man ätit
sjuuukt mycket mat.
jag lovar, man mår INTE alls okej då. :/
men får hoppas att man förbränner de man tryckte i sig! :)
typ, COLA, GODIS, CHIPS, POPKORN, osv.. jag som skulle äta nyttigt lixom ;)
jojo, de gick ju verkligen bra med det asså. (y)  NOOOOT!
ehehe men jag äter precis de jag vill iallafall och har inte gått upp iallafall utan ner lite till :D
jävligt bra, måste vara mina älskade chili burns <3
men nu ska jag inte dryga ner er mer
pussssen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0