...



jag är trött..
men kan verkligen inte sova, spelar samma låtar om och om igen!
tror jag håller på att bli galen, seriöst.
sen är jag kissig, men orkar inte gå ner till toaletten..
vilket gör mig ännu mer galen.
finns bara en sak som snurrar runt, runt, runt i mitt huvud just nu..
så jag är helt yyyr typ.

egentligen vill jag bara klä på mig och gå rakt ut i skogen och bara sitta
där och göra ingenting!
och bara typ tänka på allt som snurrar i mitt lilla huvud.
det är verkligen de jag vill, dock orkar jag inte röra mig en meter ur
sängen faktiskt.
för har sån jävla huvudvärk..
& är törsig som fan, och inte finns de någon dricka här..
och skulle jag dricka skulle jag behöva gå på toa ännu mer.. (y)
okej förlåt, ska verkligen inte skriva mer nu...
ska försöka sova eller nått..
så skriver mer imorgon om ni har tur.
pussssen & godnatt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0