ONSDAG?


chacha bloggen lixom eheh.
ska faktiskt skriva lite om min kära lilla dag idag som började redan
vid 5 över 6 då min mobil väckte mig, inte det roligaste på dagen dock.
men jag lever för det! :D ne men tog bussen som kom vid 7.11 så började
man klockan 8 i skolan.. med nationella prov i engelska(uppsats):S .. och det gick ju
kanon?! flat stod det hela tiden i texten vilket jag trodde va flata eller nått?
men det visade sig vara lägenhet typ! :) så ja.. min engelska är typ kassss..

aja resten av dagen va ganska cool, mina fjortis kompisar jakob och stoffe
trodde jag va dum i huvudet så dom skulle "gömma" min penna men lyckades
inte för jag såg allt det! mohaha!

imorgon blir det iallafall skolan, börjar vid 10 i 12 :O, sjukt skönt?!
sen ska jag ut till aspö och fixaa allt inför valborg!
kommer verkligen bli kalas bra!

men nu ska jag gå,
ha det bäst
pussssssen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0