MÅNDAG.


godmorgon bloggen! :)
vaknade precis och är typ helt död. kom hem ganska sent igår, vet itne
riktigt va klockan va faktiskt.
men huvudsaken är ju att jag kom hem (a).
just nu sitter jag och äter glasss till frukost och kollar på tv.
kan det bli bättre eller? .. svar: nej!!! :O

idag ska jag iallafall vara ta det lungt, för imorgon är det dags för skolan..
börjar vid 8? :S så ska stiga upp vid 6.
rena döden enligt mig då. men ska ioförsig va i köket hela dagen! :)
jag och sandra ska göra dagens och vegetariskt!
dagens blir: potatisgratäng med något kött?
vegetariskt: potatis och purjolöks soppa med typ vitlöksbröd?
inte helt säker men gott kommer det bli iallafall, det är jag säker på ! :D

men nu ska jag göra något annat iallafall!
ni får ha det bäst!
pusssen.


sådär söt va jag igår! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0