killar.. :S


jag blir galen, killar är konstiga.
ena dagen är dom en person och andra dagen är dom en helt annan?
sen håller det liksom på så fram och tillbaka.. liksom hallåå kan ni
bestämma er eller, antingen är ni den ena eller den andra.
men va då den hela tiden också!
inte låssas ena dagen att allt är bra och andra dagen låssas som man aldrig
har träffats?
liksom ne, det där funkar seriöst inte. det är så jävla falskt.
och jag är iallafall trött på detta.. dock har det inte hänt mig något nu men
åååh ne just nu stör jag mig bara på vissa på "ytan" sjukt gulliga killar
men när man sen inte pratar med dom på 1 eller 2 dagar så är det typ..
Hej, känner vi varandra eller? man bara liksom hallå?! vi har kännt varandra
typ i 1 år nu, emilia du vet? :O blablabla..
ne fyfan.. ni killar som är seriösa ni får jätte gärna höra av er till mig! :)
[email protected]! :)
så aja nu vet alla hur jag tycker om killar.
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0