inlägget är till en viss person!


jag älskar att blogga!

iallafall när folk man inte ens skriver om tar åt sig så sjuukt mkt!
och tror man skriver om dom!
ne tyvärr jag har andra/annat att skriva om! :)
och nej det va inte er(han & dig) jag pratade om heller bara så du vet det :).

det va ett par helt andra som du inte ens känner!
meen härligt att du stör dig på hela mig & inte bara mina kläder? ;)

bryr jag mig? nej! :) jag älskar att va precis den jag är.

och min blogg.. den går INTE ut på att skriva en massa skit heller :)
det gör jag aldrig, jag skriver bara sanna saker.

aja det va det jag ville säga så en viss person förstår hur det ligger till.
och jag har aldrig försökt med något så jag förstår inte varför
du förknippar det jag skrev med dig?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0