HISSAR & DISSAR - lista.





x GODIS jag är nog världens största godis älskare..
eller okej kanske inte, men jag ÄLSKAR det verkligen cp mkt..
så därför ska det fååå en STOR HISSS! (L)

x ATT SOMMAREN ÄR PÅVÄG? åååh det finns inget bättre än det just nu faktiskt
jag älskar sommaren när det är varmt och skönt och man inte behöver
fryysa röven av sig så fort man går ut.. och man inte behöver gå med vinterjackan.
ne massa HISSS på det! (L)

x ROSA LÄPPSTIFT jag tycker det är suuper fint. speciellt nu till sommaren
när man blir en massa brun och såå. ja, hiss på det!





är på diss humör idag.

x BARBIE TJEJER med grått/vitt-hår, "fjortisrand" och överdrivet mkt smink och sönder
tuperat hår.. liksom hur snygga är dom på en skala 1-10? .. hmm inte i närheten av 10
iallafall!! :), ne grått/vitt-hår är verkligen såå fult, snälla ni ser ut som gamla tanter i
huvudet.. och fjortisranden av all brunkräm ni har i ansiktet är bara piiinsam! ;)
och när ni har så mkt rouge så ni är lika röda som stopplysen..
nee fy, och usch.. behöver inte skriva mer. en STOR DISS på er!

x RÖKNING ne det finns INGEN bra med det enligt mig, det luuuuktar äckligt, man får
dålig anderdräckt och illa luktande kläder.. och nej, det är verkligen INTE coolt att röka!
och sluta ställa dumma frågor som; varför röker inte du? liksom varför ska jag röka? :S
nee fete dissen på rökning också! :)
( men det är lungt alla ni andra får gääärna röka! :D )

x "hej jag gillar att sno andras pojkvänner" - för att det är kul eller? :S
gaaah, är så jävla trött på såna tjejer som inte kan skaffa sig ett liv,
och ge fan i och försöka sno andras killar som man är tsm med eller
som man har något på G med? liksom snälla hur orkar ni, det är MIN
kille inte din!! eller det är hennes kille, INTE din.. ne ni tjejer kan gå och dö!
pussss på den dissen.

x killar som skriver med ALLA tjejer.. (y) ja, ibland blir man trött på killar
som inte nöjer sig med EN tjej utan måste skriva/hålla på med ALLA..
eller okej, inte alla men det är många som när man håller på med en kille och
man verkligen har något på G, så måååååååste han ändå skriva sötnos, duu är
såå gullig, tänker på dig.. osv. uuusch på dom killarna liksom.
men sen när man blir tsm så är dom inte alls såna.. man bara SUUCK -.-

x LÄPP FÖRSTORINGAR
förlåt men jag tycker bara det är fuuult!
iallafall när dom har så mkt så dom ser ut som ett par fiiskar..
ne, jag behöver inte skriva mer om det! STOR DISSS PÅ DET!














Kommentarer
Postat av: Joacim

varför hissade du inte vår familj? :D <3

2010-04-19 @ 17:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0