HEMMMA! (L)

sådär nu är man hemma efter två dagar i ullared!

kan ju även berätta att jag skulle på första lektionen i skolan i torsdags! (y)
och jag va helt säker på att den började vid halv 10. så jag kom till stan kvart över
9 och tänkte att jag va väääldigt tidig bara men det va ingen som kom.. :O
sen kom sandra äntligen vid 20 i 10 och trodde att vi redan börjat..
sen visade det sig att vi började halv 11. så jag va inte ens med en halv lektion.
så det va ganska meningslös att ens gå dit! :)

aja tillbaka till det där med ullared. kom hem idag runt 5 tiden..
eller va i karlskrona då så vi svängde in till montmatre och åt pizza där!
innan vi åkte hem! :) sjukt gott!
sen väl hemma blev det slänga sig i soffan vila en stund och sen börja packa upp.
efter det va man ganska VÄÄÄDLIGT död så legat i soffan hela kvällen och kolllat
på så ska det låta, talang, och solsidan.
seriöst solsidan är det bästa som finns! :O helt sjukt bra?!
fast nu äter jag godis och är sjukt hungrig? fast orkar inte laga mat! :D
funderar på att gå och lägga mig så jag får åka med till affären imorgon och köpa färg.
dock inte till mitt rum men följer jag med kanske det blir det också! :D (a)
vi får väl typ se iallafall, skulle verkligen inte skada.

SERIÖST mitt rum är rosa och blått? valde tapeterna när jag va 7år..
asså fattar nii? jag va 7ÅRRR?! :S och dom sattes upp typ 4 år efter jag valt dom..
liksom jippie (y) önskar typ att jag kunde tapetsera och allt sånt.. :)
dock kan det inte vara så svårt eller? (a) får väl se ;)

nu ska jag iallafall göra något annat..
hare bäst bloggen!
pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0