heemma!


ååh äntligen hemma typ..
skolan idag, hade två hela lektioner så va en ganska skön dag :)
sen vid 2 åkte jag hem, åt mc donald! (L) gaah tjockis mat!
sen blev det hämta ett släp och lasta in allt, (soffa, fotöljer, tv.. osv)
sen blev det ut till aspö!
myspys, haha eller nått ne men ah :)
lämnade all min dricka och mat (L)
sen har jag blivit helt lactose intolerant :S och fyfan va det suger!
innan kunde jag äta mjök och sånt om jag tog en tablett, fast ne..
nu helt plötsligt ska inte den funka.. ne kul. tack för den liksom..
sen magkatarr på det. (y) jiippie.

aja nu ska jag inte klaga mer utan leta upp min kära väska!
hare bäst skriver nog mer sen! :)
pusssssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0