HEEEMMMA! (L)


iiih nu är jag ääääntligen hemma! :O
okej ska inte klaga dagen har varit riktigt bra typ. (y)
men fick åka buss hem.. so not emilia style! ;)
ne som sagt hatar jag att åka busss men idag kom inte min lilla taxi och hämtade
migg tyvärr.. STORT suck på det säger jag bara!
men iallafall gjorde typ INGENTING idag i skolan så det va hiimla skönt!
sen efter blev det att stanna kvar i stan och va med sandra och medina !
hiimla mys tycker jag! :)
skulle ätit på galären men ingen hade tålamordet till att så i den jävla långa köön?! :S
så vi gick till mc donalds istället och åt glass! ^^
just nu ska jag nog bre mig en fralla och leta upp lite grejer jag ska ha med mig imorgon..
typ mobilladdaren är ju ett måste!
sen typ.. godis? :D
ne men jag vet inte, ska fylla mobilen med BRA musik iallafall.. om jag orkar och jag hittar
sladden till mobilen som man typ kör in i datorn.
jaja nu ska jag äta!
hare bäst.. pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0