GODIS!



okej nu har det varit påsk och alla som varit snälla har ju fått påskägg.
till och med lilla jag! (a)
fick både godis och pengar och en sak för tusen spänn! (y) tack mamma&pappa!
okej har inte fått den än men den är påväg!
dock borde man ttyp bli tjock av allt godis man äter?! :O
så då är frågan ska jag sluta äta godis nu så länge jag klarar det?

hm.. NEJ! :D skulle inte tro det va!
jag älskar godis mer än allt annat .. iallafall just nu!
finns inget goodare. då äter jag hellre det och väger 150kg!
okej inte för att jag gör det men ändå. ;)
ne men seriöst jag har alltid godis med mig, skulle nog dö utan det..
det är precis som en drooog för mig?! eller kanske inte men skit samma! :)
jag älskar det punkt slut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godisgris :DD<3

2010-04-06 @ 18:24:16
URL: http://jooacimpeterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0