GLAAD PÅSK!


tja eller nått!
idag äre lördag va jag vet iallafall :) och jag har "firat påsk" eller va
man nu sääger, ganska coolt faktiskt! eheh.
och dagen började iallafall med att jag blev väckt vid 11 för att leta
påsk ägg, seriöst aldrig varit så jävla sur för att någon väckt mig.
hallå liksom fick sova i ttyyp inte alls länge iallafall! :O fyfan!
aja en bild från efter jag hittat mitt påsk ägggg:
okej, så nöjd va jag, nyvaken. eller ja hade väl varit vaken i 10minuter.
och förlåt men gjorde typ en sån där ful min som inte borde visas! :)
sen senare kom iallafall mina kusiner och mormor och morfar och sådär!
bild på mig och min kusin.. :

aja dagen har varit bra tycker jag!
dock mår jag inte alls bra just nu, fryser som fan och massa!
ne inte bra..
så nu ska jag kolla klart på en sak, tvätta bort sminket och gå och lägga mig typ!
hare bäst sötnosar! & godnatt,
pussssen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0