fredag 16/4


förlåt för att jag inte bloggat idag.
eller mer än det innan idag? men jag har varit sjuk så jag har
faktiskt inte orkat.. (a) sen har jag ändå inte haft något att skriva om.
men men, som sagt har jag varit sjuk så har varit hemma hela dagen
och tagit det lungt och sovit?
jag skulle ha färgat håret och klippt mig idag.. så nu vet jag inte när det blir av? :/
hoppas snart iallafall :)
men ikväll har jag kollat på så ska det låta, talang, och det där nya programet
modern family? eller nått.. och ätit marängswish eller hur det stavas :)
AASGOOTT! (L)
nu ska jag faktiskt sova tror jag.. ska vara barnvakt imorgon om jag mår såpass
bra!
så godnattt & sovsöttt!
pusssen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0