foortfarande sjuk..


lördag, och lilla jag är fortfarande sjuk och det är inte alls kul tycker jag..
faktiskt jobbigt, för det kliar i halsen så jag håller på att döö sen så fryser
jag och är typ cp förkyld.
men har iallafall haft sällskap av mina häärliga kusiner typ hela dagen ändå.
har lekt i lekparken, ätit en massa mat.. och kollat på barbie och ätit godis? :O
okej, det va typ bara jag som kollade på filmen men ändå ;) aaw..
imorgon ska jag krya på mig så jag kan gå till skolan på måndag då vi
ska ha en "överraskning" som jag dock redan vet! :D (a)
men ska inte avslöja den för dom som inte vet för det, mohahah! ;D
men nu pallar jag inte skriva mer, ska käka lite halstabletter och dricka
en masssssa cola. prata klart med medina och höra alla nyheter från matte-helgen..
just det, dom flesta i min klass är i skolan i helgen och räknar matte ;)
haha kul för dom! varit där sen i fredags och ska väl hem imorgon eftermiddag?! (y)
men inte jag, för jag slappppppp! (L) vissa(jag) är ju bäst (a) :)
men aja, har väl inget mer viktigt att skriva om mitt lilla underbara liv?! :)
så hoppas ni har det bäst tills jag skriver igen sötnosar..
godnatt & sovsötast!
pusssen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0