FLYYYTTTA NU? - ja tack!!


cha bloggggen, eller nåttt i den stilen!
idag äre fredag? och det är typ långfredagen så man skulle tydligen bara
göra triiista saker idag.. fast ne.
har varit på aspö med familjen och kusinerna.
grillade och städade och lite så i huseet/husen vi har där!
och ja det gick bara bra typ!
CP varmt där ute.. varmare än i karlskrona.. :O
blåste inte ett skit heller så ja, lååg och solade och sånt! myyys :)
och snart kan jag nog flyyytta ut dit med.
iallafall ska jag ha husen själv i en vecka i sommar. så någon som vill göra
mig sällskap.. bara säg till? ;)



aja just nu ligger jag i soffan och mår illa! åt nog för mycket mat innan idag.
inte alls bra :/
men men.. har som sagt inget att skriva.. iallafall inget vettigt. :)
kan säkert skriva en jääävla massa här lixom. fast ne.
ska inte tråka ut er som jag kanske gör just nu?! oj förlåt (a) ;)
aja hare bäst!
pusssssssen (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0