eheheh.


kollat klart på filmen nu, och säger bara det va ingen hitt precis! :)
så det behöver ni inte slösa en massa tid på.
som jag då som sagt redan gjort.. eheh.
iallafall imorgon börjar jag som sagt vid 9. eh skrev säkert det i förra inlägget!
men vafan.. guldfiskminne?  (a) thii.
ne men jag ska som sagt till skolan igår för typ femte gången nu och det blir typ
sida dagen för mig denna veckan. på tosdag har jag bara engelska för sen vid
kvart över 11 åker jag iväg! (y) jippiiie! :D
så jävla härligt säger jag bara! puss på det!
men jag ska till ullared? höhöö.. okej jag har aldrig varit där?
men visst billighets affär, okej förlåt. inte för att va sån men ah . inte mitt ställe precis..
men aja ska ge de en chans, måste liksom kolla läget jue? :D
och det skadar verkkligen inte om det finns en massa gott godis och sånt.
som sagt, jag älskar godis! :) tihii..
sen får jag väl se vad jag köper mer, hittar säkert något fint? ;)
aja nu vet ni det iallafall.
kommer ju inte ha med mig min dator så inget bloggande då från den.
kanske från mammas mobil. fast får se.
finns ju inte: å ä ö, på den och det är ganska segt.
menmen sånt man får leva med här i livet eller? :)
men nu ska jag leta upp lite grejer och sådär..
ni får ha det bäst & jag tror inte jag skriver mer idag/kväll.
så godnattt & sovsötttt!
pusssen (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0