det är daaags för FREDAGS MYYYS..


lalalalala...
tihii idag äre fredag då! :D
och jag är typ på jätte bra humör eller nått.. ingen aning varför?
borde vara för att det är heelg nu tror jag allt! (y) :)

iallafall så va men i skolan idag, började vid 10 över 9 som vanligt på
fredagar, kollade på film på engelskan och efter det blev det idrott! ;)
och vi lekte harry potter! (y) jippie typ! :D ne men det va fan kul typ!
sen hade vi cirkelträning, eller sån därra styrke grej och det första jag
gör är att sträcka låret typ och knät cpade så nu har jag pissont och haft
hela dagen efter det! :O inte alls skönt..
sen hade vi iallafall svenska och datakunskap sista tiden.
så en ganska skön dag i skolan faktiskt! :) med vissa härliga människor :D

sen kom man hem tog bort sminket, satte sig i soffan satte på datorn och
somnade med den i knät.. (y)
kan ju bara säga att jag va dödstrött idag asså! :O helt sjukt..
inte ätit något sen igår heller mer än lite kasler i skolan.

sen blev det MAT (L).
färsk hummer till förrätt.. gaaah det bästa jag vet! (L)
seriöst finns nog inget godare.. i matväg.
sen skulle jag fått lövbiff men det blev grillat oc bakpotatis istället.
gott det med ioförsig!
så jag ska inte klaga alls! :D
men nu ska jag fortsätta att kolla på så ska det låta faktiskt!
hare bäst sötnosar!
pussen,



en söt bild på harry potter!
(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0