aspö hela dagen.


tjabba, tjena åh hallå?!

eller nått.. eheh. ^^

har varit på aspö hela dagen lång idag och typ fixat en massa inför valborg! :D
typ hiimlans bra enligt liilla mig, för nu är allt städat och fint.
ska bara upp lite lampor och köra ut en tv och lite sånt.
sen äre bara att festa loss typ?!
kan ju säga så att jag är cp trött också!
slitit som en jävla gris, helt sjukt inte likt mig lixsom! ;) haha!

aja får hoppas att mina kära vänner och barn blir lyckiga! :)
ne men vafan, alla blir lyckliga hur fan det än serut!

aja nu ska jag äta lite godis, som sagt lever ju bara på cola+godis+chips!
och det funkar kalas bra, fast har fittont i magen! :(

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0